Fire grunner til sponsorflukten fra Skiforbundet
Det norske Skiforbundet er inne i en dyp krise, skriver Tor Wallin Andreassen i Kampanje.
Merkevarebygging og markedsføring er avgjørende for å oppnå konkurransefortrinn for produkter, tjenester og selskaper. Viktige forskningsområder er forbrukeratferd og sponsing.
Det norske Skiforbundet er inne i en dyp krise, skriver Tor Wallin Andreassen i Kampanje.
Mohammad Zarei disputerer for PhD-graden ved NHH 18. mars 2024 med avhandlingen «Servant Leadership in a Marketing Context».
Halldor Örn Engilbertsson disputerer for PhD-graden ved NHH 27. juni 2023 med avhandlingen «The Imbalanced Consumer: The effect of physical imbalance on brand recall and construal level».
Mange forventer at store firmaer skal vise hvor de står i samfunnsspørsmål. Men merkeaktivisme kan by på både muligheter og utfordringer.
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Instituttleder, Institutt for strategi og ledelse
Institutt for strategi og ledelse
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Institutt for strategi og ledelse