![Konsernsjef Sigve Brekke i Telenor.](/contentassets/ac5528f8ce6c4f3caaa1bc93b2bc6b2d/telenor_hovedbilde.jpg?factor=2&quality=90)
Telenors fem utfordringar
Konsernsjef Sigve Brekke og berekraftsdirektør Mai Oldgard i Telenor, skisserte fem moglegheiter og utfordringar for selskapet på NHH Forum 18. oktober.
Korleis Telenor tenkjer innovativt for å forsetje å vekse i marknadar i Skandinavia og Asia, og korleis ansvarleg forretningsdrift er ein integrert del av dette arbeidet, blei diskutert då selskapet gjesta NHH Forum 18. oktober.
NHH Forum er eit årleg arrangement i regi av forskarar og studentar ved NHH, der ei større norsk bedrift vert invitert til å kome for å snakke om aktuelle utfordringar og utviklingstrekk i deira bransje.
– Den teknologiske utviklinga byr på utallege muligheiter for Telenor, men med desse følgjer det også store utfordringar, sa konsernsjefen.
![Sigve Brekke med NHH-studenter.](/contentassets/a99a3f1164cf4598948fc25b449b13f7/bildegalleri_1.jpg?width=1280&factor=2&quality=90)
![NHH-student Atle Børve Larsen.](/contentassets/a99a3f1164cf4598948fc25b449b13f7/bildegalleri_2.jpg?width=1280&factor=2&quality=90)
![NHH-styreleder Kari Olrud Moen, konsernsjef Sigve Brekke i Telenor og NHH-rektor Øystein Thøgersen tar selfie.](/contentassets/a99a3f1164cf4598948fc25b449b13f7/bildegalleri_3.jpg?width=1280&factor=2&quality=90)
![Viking Consulting Team](/contentassets/a99a3f1164cf4598948fc25b449b13f7/bildegalleri_4.jpg?width=1280&factor=2&quality=90)
![NHH-professor Lars Jacob Tynes Pedersen](/contentassets/a99a3f1164cf4598948fc25b449b13f7/bildegalleri_5.jpg?width=1280&factor=2&quality=90)
![CEMS- og utvekslingsstudenter ved NHH.](/contentassets/a99a3f1164cf4598948fc25b449b13f7/nhh_forum_brekke_studenter.jpg?width=1280&factor=2&quality=90)
UTFORDRINGAR OG MULEGHEITER
Saman med berekraftsdirektør Mai Oldgard, skisserte konsernsjefen fem muligheiter og utfordringar som selskapet i dag står overfor i globale marknadar innan mobilkommunikasjon.
1. FLEIRE BLIR TILKOPlA
– Dette gjør liva våre enklare, betre og meir ressurseffektive, men samtidig utfordrar det vår ytringsfridom, sa Brekke.
2. RASK VEKST
Telenor får stadig fleire mobilkundar i Asia, men enkelte land opererer ikkje etter globale standardar når det gjelder arbeidsmiljølov, personvern og anna regelverk.
– Det er derfor vår oppgåve å lære og følgje opp både våre kundar og leverandørar, sa Oldgard.
3. FYRSTETREKKSFORDEL
– Konkurransefortrinn kan sikrast ved at vi er først ute med nye løysningar. Samtidig kan det i enkelte tilfelle være lurt å være en etterfølger. Utfordringa er å vite korleis vi skal balansere disse rollene, sa konsernsjefen.
4. PERSONALISERING
– Stadig fleire ønsker personaliserte tenester. Samtidig føler mange at de mistar kontroll over egne personlege data og dei veit ikkje korleis dataene nyttast, sa Brekke.
– Det er vår oppgåve å jobbe for å byggje tillit med våre kundar og gjere dei trygge på at vi verna om deira personlege data. Ved å bygge tillit, vil vi oppnå varig suksess, sa Brekke.
5. KONTINUERLEG UTFORSKING
– Telenor jobbar kontinuerlig med å utforske nye innovative løysningar for våre kundar. Samtidig utfordrar det vår evne til å holde våre løfter, sa konsernsjefen.
Les også:
![](/contentassets/f480858e56a1461d8960d9b512fa3d91/innovation_school_kvinnsland_liste2.jpg)
VANN CASE-KONKURRANSE
Ei nyvinning i samband med årets NHH Forum, vart ein case-konkurranse arrangert i samarbeid mellom NHHS Case Club og Telenor.
Sju lag ble gitt tre timar til å identifisere og presentere nye, innovative forretningsmulegheiter for Telenor.
Laget Viking Consulting Team, beståande av NHH-studentane Stine-Mari Stavik, Aleksander Ragnvaldsen, Nelly-Elvira Nora Andrée Tranaas og Nicolai Christopher Stechmest Sivertsen, gjekk av med sigeren.