Ny kundeatferd: digitalisering og bærekraft

Ny kundeatferd: digitalisering og bærekraft

Dette kurset tar for seg hvordan teknologisk endring, digitalisering og bærekraftutfordringer påvirker kundenes preferanser og atferd.

Du vil få en oppdatering på relevant kunnskap om kundeatferd i en digital verden, og modulen skal gjør deg bedre i stand til å forstå og påvirke (‘dulte’) kundenes atferd, samt markedsføre dine produkter på nye måter i nye markeder og markedssegmenter.

Det faglige utgangspunktet er markedsføring, konsumentpsykologi og kundeatferd, koblet med ny kunnskap om digitalisering og bærekraft.

NHH EXECUTIVE ONLINE er et tilbud til deg og din bedrift som ønsker å holde dere oppdatert på deres fagfelt, lære noe nytt og bli inspirert. Hvert kurs går over to dager eller fire uker, og er utformet for å gi deltakerne konkret input som kan benyttes i arbeidshverdagen – skreddersydd til online undervisning.

 

VERDT Å VITE

  • To dagers kurs
  • Undervisning: digitalt på Zoom
  • Diplom for gjennomført kurs

FORELESERE