Merkevaren og Bærekraft
Lær deg nye verktøy for å integrere bærekraft i merkeposisjoneringen
Dersom bærekraft skal bli en del av merkevaren, må den integreres i merkeposisjoneringen, som er målbildet for merkevaren. I dette studiet får du en innføring i nye verktøy for å integrere bærekraft i merkeposisjoneringen. Du får innsikt i de ulike rollene bærekraft kan ha og hvilke analyser som må gjennomføres for å avgjøre hvilken rolle som er optimal for den enkelte merkevare. Du får også trening i å utvikle konkrete posisjoneringsløsninger for norske merkevarer.
Målgrupper
Kurset er relevant for alle som er involvert i merkebygging, uavhengig type merkevare (bedrifts-, produkt- eller tjenestemerker) eller sektor (kommersiell, offentlig eller ideell). Kurset retter seg særlig til norske og skandinaviske deltagere.
NHH EXECUTIVE ONLINE er et tilbud til deg og din bedrift som ønsker å holde dere oppdatert på deres fagfelt, lære noe nytt og bli inspirert. Hvert kurs går over to dager eller fire uker, og er utformet for å gi deltakerne konkret input som kan benyttes i arbeidshverdagen – skreddersydd til online undervisning.
VERDT Å VITE
- Fire ukers kurs
- Undervisning: digitalt på Zoom
- Diplom for gjennomført kurs
Kontakt oss