Praktisk informasjon
Søknadsprosessen, omfang og kostnader for emnet Prosessledelse.
-
Organisering av emnet
Organisering av emnet
Emnet er lagt opp som et samlingsbasert deltidsstudium over to semester. Emnet består av fire fagsamlinger à to dager, totalt åtte samlingsdager.
For å sikre læring og bruk av ny kunnskap i studieløpet skal studentene gjennomføre en prosjektoppgave med utgangspunkt i egen virksomhet. Studentene må avsette tid til å jobbe med prosjektoppgaven mellom studiesamlingen. Det vil bli gitt veiledning til arbeidet med prosjektoppgaven på studiesamlingene.
-
Informasjon om søknad
Informasjon om søknad
Søknad skjer gjennom Søknadsweb.
-
Studieavgift og kostnader
Studieavgift og kostnader
Studiet koster kr 58 000. Dette inkluderer undervisning, lunsj og pausebevertning.
Andre kostnader
Litteratur og eventuelle utgifter til reise/opphold kommer i tillegg.
Semesteravgift til studentsamskipnaden er kr. 700 per semester inkl. en frivilling støtte til NHH Aid på kr. 50. Dersom du ikke ønsker å bidra til NHH Aid, kan denne trekkes fra. (jf. § 15 i forskrift om studentsamskipnader)
Vi tar forbehold om endringer av stipulert priser.
-
Fakturering
Fakturering
Studieavgift og eksamensavgift blir fakturert ved oppstart.
Faktura blir sendt direkte til deg som student, på din registrerte e-postadresse. Dersom arbeidsgiver skal betale for studiet må du selv avklare med arbeidsgiver hvordan dette skal gjøres.
Ved behov for individuell tilpasset betalingsplan vennligst ta kontakt med etterutdanning@nhh.no