Verdens første kundebaserte rangering av innovative virksomheter
I samarbeid med
NII - Norsk innovasjonsindeks
Norsk innovasjonsindeks (NII) er overbyggingen til tre indekser, der kommersiell innovasjonsindeks er den viktigste og de to andre utspring fra den:
-
- Kommersiell innovasjonsindeks måler kundenes totale vurdering av virksomhetens innovasjonsevne.
-
- Sosial innovasjonsindeks måler kundenes opplevelser av virksomhetens innovasjoner innen sosiale og samfunnmessige områder
-
- Digital innovasjonsindeks måler kundenes opplevelser av virksomhetens digitale innovasjoner i kundefronten.
KII - Kommersiell innovasjonsindeks
Kommersiell innovasjonsindeks måler kundenes totale vurdering av virksomhetens innovasjonsevne.
DII - DIGITAL innovasjonsindeks
Digital innovasjonsindeks måler kundenes opplevelser av virksomhetens digitale innovasjoner i kundefronten.
SII - SOSIAL INNOVASJONSINDEKS
Sosial innovasjonsindeks måler kundenes opplevelser av virksomhetens innovasjoner innen sosiale og samfunnmessige områder.